Ep, nois, que amb tanta literatura no hem arribat encara al moll de l'ós: què carai heu de fer aquest trimestre?
TASCA 1
Doncs, ara va de bo!
A partir d' ara volem que llegiu, que investigueu, que arribeu al fons i a l'ànima de tants escriptors i escriptores que al llarg dels segles per un motiu o altre van decidir VIURE LA LITERATURA. Ei, i per suposat, que esbrineu què ha fet que les seves obres hagin passat a la HISTòRIA.
Us hi animeu?
PAS A PAS...
1. Feu grups d'experts:
(1) Coordinador
(2) Secretari
(3) Material i informació
(4) Portaveu
2. Cada grup d'experts es correspondrà amb els temes següents:
(1) Dels orígens a la lírica trobadoresca
(2) Ramon Llull i la lit. didàctica i religiosa
(3) Les Cròniques dels Reis catalans: Jaume I, Bernat Desclot, Pere el Cerimoniós i Ramon Muntaner.
(4) L'humanisme i Bernat Metge.
(5) Novel.la cavalleresca i vida cavalleresca
TASCA 1
Doncs, ara va de bo!
A partir d' ara volem que llegiu, que investigueu, que arribeu al fons i a l'ànima de tants escriptors i escriptores que al llarg dels segles per un motiu o altre van decidir VIURE LA LITERATURA. Ei, i per suposat, que esbrineu què ha fet que les seves obres hagin passat a la HISTòRIA.
Us hi animeu?
PAS A PAS...
1. Feu grups d'experts:
(1) Coordinador
(2) Secretari
(3) Material i informació
(4) Portaveu
2. Cada grup d'experts es correspondrà amb els temes següents:
(1) Dels orígens a la lírica trobadoresca
(2) Ramon Llull i la lit. didàctica i religiosa
(3) Les Cròniques dels Reis catalans: Jaume I, Bernat Desclot, Pere el Cerimoniós i Ramon Muntaner.
(4) L'humanisme i Bernat Metge.
(5) Novel.la cavalleresca i vida cavalleresca
(6) S. XVI-XVIII: del Barroc al Neoclassicisme.
3.OBJECTIUS dels diferents grups:
a) Localitzar i comentar informació sobre diferents períodes de la literatura catalana i del seu context històric i social.
b) Exposar els resultats de la cerca a tota la classe (EO i EE)
c) Presentar una activitat per a avaluar el grup classe.
4. OBJECTIUS grup-classe:
a) Recollir informació
a) Avaluar el treball dels diferents grups d'experts.
3.OBJECTIUS dels diferents grups:
a) Localitzar i comentar informació sobre diferents períodes de la literatura catalana i del seu context històric i social.
b) Exposar els resultats de la cerca a tota la classe (EO i EE)
c) Presentar una activitat per a avaluar el grup classe.
4. OBJECTIUS grup-classe:
a) Recollir informació
a) Avaluar el treball dels diferents grups d'experts.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada