1. Coordinador i Ajudant:
- Organitza i coordina el treball: indica què s’ha de fer i com s’ha de fer.
- Manté l’ordre dins de l’equip: recorda a cada membre de l’equip quin és el seu rol
i l’avisa si no l’exerceix.
- Demana ajuda a la professora si surt algun problema, dubte o dificultat.
- Avisa els companys quan l’equip es desvia del tema o parla d’una altra cosa.
- Fomenta la participació.
- Reparteix i recull el material necessari.
2.Secretari:
- Pren nota de les decisions del grup.
- Controla el temps de treball.
- Omple els qüestionaris i graelles de l’equip.
- Organitza el material
- Recorda els companys el material que han de dur de casa i s’assegura que tothom
s’ho apunti a l’agenda.
- Parla en nom de l’equip.
- Transmet els acords apresos.
- Controla el to de veu.
- Fa respectar el torn de paraula.
4. Lector/intèrpret:
- Llegeix en veu alta el material de què disposa l'equip (normalment un per grup).
- Fa una lectura clara i expressiva perquè tothom entengui què s'està dient. Repeteix quan és necessari i quan li ho demanen.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada